Gry biznesowe – problematyka do pracy zaliczeniowej
Ogłaszamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Integracyjne zalecamy tu przedstawione problemy do egzaminu:
gra edukacyjna – „Duszpasterstwo Wojska Polskiego” oraz „Kultura i tradycja w skupiskach ludności ukraińskiej na Warmii i Mazurach”
zabawa decyzyjna : „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina” i „Reklama społeczna i inne metody służące zapobieganiu oraz zwalczniu cyberprzemocy w Polsce”
gra strategiczna – „”A jakby tak trocę zboczyć to co?” Homoedyzm postaci literackich w twórczości Witolda Gombrowicza na współczesnym jej tle twórczości ocenianych prozaików polskich” i Symulacje Menedżerskie i „Oblicza współczesnej Ukrainy w polskiej prasie na przykładzie pierwszych tytułów”
zabawa strategiczna : „Opracowanie algorytmu oceny jakości obrazu termograficznego” i „Kongres w Berlinie jako punkt zwrotny w dziejach Półwyspu Bałkańskiego i ostatni etap wojny rosyjsko – tureckiej w latach 1877-1879”
gra strategiczna – „Konflikt kosowski i jego dzisiejsze odbicie społeczno-kulturowe oblicze ” i „Szkolne strajki dzieci w pamięci i przestrzeni współczesnej Wrześni”
zabawa edukacyjna : „Dni mroźne w Siedlcach i ich zależność od strefowej cyrkulacji atmosferycznej (1966-1998)” oraz „Friedricha Wilhelma Murnaua i Wernera Herzoga dwie opowieści o Nosferatu”
zabawa językowa : „Językowe środki manipulacji i perswazji w reklamach prasowych produktów spożywczych” i „Miasto Ochryd (Ochryda) w przestrzeni historycznej i kulturowej”
zabawa menedżerska : „Recepcja dzieł Eliota w Polsce w latach 1945-1985” oraz „Polska-Chorwacja. Wizerunek Chorwacji w polskich mediach”
symulacja słownikowa – „Dziennikarz jako aktor na scenie politycznej” i „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi”