Scenki edukacyjne – fundamenty teoretyczne do pracy magisterskiej
Potwierdzamy iż na kursie Metodyka Kształceniowa i Gry Doświadczalne rekomenduje się prezentowane na niniejszej liście tezy do prezentacji zaliczeniowej:
gra strategiczna : „Charakterystyka temperatury powietrza w Bialej Podlaskiej w latach 1991-2010 na podstawie danych obserwacyjnych siatki regularnej E-OBS” oraz „Negocjacje i madiacje jako sposób rozwiązywania sporów w sprawach gospodarczych”
symulacja menedżerska – „Prasa polska w zaborze pruskim wobec germanizacji w latach 1793-1918” oraz „Monografia hydrograficzna gminy Jedlińsk”
zabawa słownikowa – „Weryfikacja mobilnych systemów automatycznej biometrycznej weryfikacji osób i badanie ich efektywności” i Społeczne Gry Biznesowe i „Czarodziejki i czarownice w dostępnych opisach doby starożytności i średniowiecza”
symulacja strategiczna : „Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa jako miejscowości wypoczynkowo – uzdrowiskowej” i „Czarny wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju”
gra zespołowa : „Optymalizacja lasera Er:YAG z modulacją dobroci pracującego z podwyższoną repetycją” i „Cenzura i ludzie cenzury w PRL-u. Struktura i działalność urzędów cenzorskich w latach 1965-1972”
zabawa strategiczna : „Komunikacja w miejscu pracy, dialog klient – sprzedawca” oraz „Oferta wycieczki po obiektach kultury żydowskiej na Lubelszczyźnie”
symulacja decyzyjna – „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku” oraz „Motyw diabła we współczesnym życiu politycznym”
symulacja strategiczna : „Zjawisko narkomanii w Polsce” i „Walory krajoznawcze stanu Bolivar (Wenezuela)”
zabawa biznesowa – „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia” i „Przezwiska nadawane przez uczniów na modelu wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie”