Scenki menedżerskie – zagadnienia do pracy zaliczeniowej
Informujemy że na kursie Trening Interpersonalny i Symulacje Integracyjne zalecamy następujące publikacje do zaliczenia:
zabawa lingwistyczna – „Terroryzm jako forma nacisku służąca do realizacji określonych celów politycznych” i „Marketing polityczny jako przestrzeń dialogu czy manipulacji”
symulacja edukacyjna : „Portret społeczeństwa przedstawiony przez Jane Austen w powieści „Rozważna i romantyczna”” oraz „Turcy w Niemczech – od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
symulacja kreatywna : „Koncepcja państwa w expose polskich Prezesów Rady Ministrów po 1989 roku” i Gry Symulacyjne oraz „Demoralizacja polskiej młodzieży na podstawie kinematografii polskiej”
zabawa zespołowa : „Od portretu do ikony. Początki sztuki sakralnej” i „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno”
symulacja słownikowa – „Jacqres Lovis David a antyk i polityka” i „Regiony geograficzne Lubelszczyzny – próby podziałów”
symulacja edukacyjna : „Czynniki lokalizacji miast na Lubelszczyźnie” i „Europejczycy w Ameryce – filmowy obraz spotkania kultur”
gra menedżerska – „Kontrola mobilnych systemów automatycznej biometrycznej weryfikacji osób i badanie ich efektywności” oraz „Rozumienie pojęcia mobbing”
gra strategiczna : „Dziecko wobec zła i cierpienia w serii powieści o Harrym Poterze” i „Stereotyp Polaka kreowany przez obcokrajowca”
symulacja menedżerska – „Działania promocyjne kształtujące wizerunek miasta na przykładzie Gniezna” oraz „Filmowym szlakiem po Lombardii”