Symulacje kreatywne – problematyka do zaliczenia
Informujemy że na programie Trening Kreatywny i Symulacje Szkoleniowe zaleca się nizej wymienione zagadnienia do superwizji końcowej:
gra edukacyjna – „Motyw wampira i wilkołaka w kulturze europejskiej” i „Atrakcyjność turystyczna Kotliny Kłodzkiej”
zabawa komunikacyjna – „Wizerunek wiejskiego dziecka w polskiej literaturze doby pozywityzmu poprzez pryzmat haseł pracy organicznej i pracy u podstaw ” i „Wyszukiwanie, klasyfikacja i udostępnianie informacji w internecie – porównanie usług Google i Yahoo”
symulacja komunikacyjna – „Kataryzm” oraz Symulacje Menedżerskie oraz „Projekt wycieczki rowerowej po Wyżynie Lubelskiej i Roztoczu”
symulacja decyzyjna – „Wskrzeszenie antyku w dobie Mussoliniego” oraz „Problem manipulacji w internetowej reklamie banków”
zabawa zespołowa – „Sanktuaria Maryjne Lubelszczyzny – projekt szlaku turystycznego” oraz „Wpływ soborów powszechnych na budownictwo kościelne”
gra kreatywna – „Społeczeństwo informacyjne? Wizja świetlanej przyszłości czy droga do aprobacji kontaktów międzyludzkich” i „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa”
zabawa menedżerska – „Współczesne zjawiska globalizacji a procesy regionalizacji w Unii Europejskiej” oraz „Zawód dziennikarz – współczesne wyzwania”
gra komunikacyjna – „Reklama kluczem do świadomości dzieci i portfeli rodziców” i „Badania nieniszczące materiałów kompozytowych w paśmie terahercowym”
symulacja menedżerska – „Szkolne strajki dzieci w pamięci i przestrzeni współczesnej Wrześni” oraz „Między prozą codziennego życia a uniesieniami romantycznej miłości – Emma Bovary w utworach Gustawa Flauberta”