Scenki menedżerskie – zagadnienia do pracy dyplomowej
Ogłaszamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Integracyjne dopuszcza się prezentowane na niniejszej liście tezy do superwizji końcowej:
zabawa menedżerska – „Zakłócenie komunikacji w internetowym przekazie reklamowym” oraz „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu”
symulacja lingwistyczna : „Oblicza przemocy we współczesnym thrillerze filmowym” oraz „Kreacja wizerunku polityka”
gra lingwistyczna : „Obraz dziecka w reklamie” i Drużynowe Gry Biznesowe i „Polska, a Bułgaria i Macedonia. Wizerunek Bułgarii i Macedonii w polskich mediach”
gra edukacyjna – „Sztuka negocjacji – między manipulacją a prawdą” i „Wojna w mediach narzędziem walk gigantów”
symulacja słownikowa : „Kobieca cielesność na łamach czasopism luksusowych – perspektywa piękna i brzydoty” i „Wyszukiwanie, klasyfikacja i udostępnianie informacji w internecie – porównanie usług Google i Yahoo”
symulacja biznesowa – „Miejsca walk polskich żołnierzy na zachodzie jako obiekty turystyki kulturowej:Arhem Driel – „O jeden most za daleko”” oraz „Aktorki Pedro Amodovara i ich filmowe oblicza w wybranych utworach reżysera”
zabawa strategiczna – „Utopia mit czy marzenie? Wizja społeczeństwa utopijnego w twórczości ocenianych autorów” oraz „Drukarskie wedrówki. Działalność polskich typografów za granicą w XV i Xvi wieku”
gra zespołowa – „Polityka kulturowa i strategia rozwoju kultury w Polsce od wstąpienia Polski do UE na modelu powiatu poznańskiego” oraz „Polsko-niemiecka problematyka na łamach „Polityki””
gra biznesowa : „Realizacja prawa dostępu do informacji publicznej na przykładzie Urzędu Skarbowego w Gnieźnie” i „Oblicza egzotyzmu i egzotyki w literaturze polskiej po 1945 roku”